2016/04/30

Bertsolaritza jaialdia 2016


22 iruzkin:

  1. Atzo bertso jaialdian parte hartu nuen eta jaialdia asko gustatu zitzaidan, nire ustez oso pilita geratu zen. Gehien gustatu zitzaidana jendearen konpromezua izan zen, denos oso ondo egin zutelako eta seriotasunez. Oholtzera igo nintzenean oso urduri sentitu nintzen baina nire bertsoa abestu nuenean zertxobait lasaitu nintzen.
    Eskerrik asko Alaia erakutsitakoagatik!!!

    ErantzunEzabatu
  2. Niri jaialdia oso polita iruditu zitzaidan, denak abesten, ondo pasa genuelako... Gehien gustatu zitzaidana bertsoak entzutea izan zen, bertsoak oso dibertigarriak izan zirelako.
    Bertsotan ari nintzanean, oso urduri sentitu nintzen jendearen aurrean abesten, baina bukatzerakoan, gustora geratu nintzen.
    Eskerrik asko Alaia, bertsotaz zurekin gozatu eta ikasi dudalako. Espero dut egunen batean Euskal Herriko bertsolari txapelketaren txapela zu janztea.

    ErantzunEzabatu
  3. Bertso jaialdia polita iruditu zitzaidan guztiak oso ondo abestu genuelako eta dena oso ondo atera zelako.Ondo sentitu nintzen oholtza gainean , bertsoa abestu nahi nuelako eta ez nuelako urduritasunik sentitu.
    Eskerrikasko Alaia guri asko laguntzeagatik!!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  4. Jaialdia orokorrean eso polita eta dibertigarria izan zen, baina, gehien gustatu zitzaidana presentaziokoak ikustea izan zen oso parregarria eta dibertigarria izan zelako. Oholtzara igo nintzenean urduri baina gustura sentitu nintzen.

    Eskerrik asko, Alaia! Erakutsi diguzunarengatik.

    ErantzunEzabatu
  5. Parte hartu nuen bertso jaialdian oso ondo pasa nuen nire lagunekin.Gehien gustatu zitzaidana izan zenbesteen bertsoak entzutea oso barregarriak izan zirelako.Oholtza gainera igotzean oso urduri negoen baina berehala lasaitu nintzen.
    Eskerrikasko Alaia zure laguntza gatik.

    ErantzunEzabatu
  6. Niri, jaialditik gehien gustatu gure bertsoa abestea izan zen, nire ustez, oso bertso polita izan zelako.
    Oholtzan igotzean urduri samar negoen, baina gero lasaitu egin nintzen.

    Eskerrik asko Alaia, gauza hauek irakasteagatik!

    ErantzunEzabatu
  7. Oso polita eta dibertigarria iruditu zitzaidan atzo ospatu zen bertso jaialdia. Oso bertso politak abestu genituen denok.
    Oholtzara igotakoan oso urduri nengoen baino abesten hasterakoan lasaitu egin nintzen, eta nahiko ondo atera zen.
    Eskerrik asko Alaia denagatik!!!!!

    ErantzunEzabatu
  8. Atzo, bertsolaritza jaialdian egon nintzen eta orokorrean oso ondo egon zen guztia. Gehien gustatu zitzaidana bertso barregarriak izan ziren, barre asko ematen zutelako! Oholtzara igo nintzenean eta abesten hasterakoan oso ondo sentitu nintzen, baina aldi berean oso urduri.
    ESKERRIK ASKO ALAIA ERAKUTSI DIGUZUN GUZTIAGATIK!

    ErantzunEzabatu
  9. Jaialdia oso polita iruditu zitzaidan; gai askori buruzko bertsoak bota zirelako. Oholtzara igotzean oso urdure negoen baina bertsa abesterakoan lasaitu egin nintzen.
    Eskerrikasko Alaia zure laguntzagetik.

    ErantzunEzabatu
  10. Maddi Pascual Rivero (DBH 1B)2016(e)ko maiatzaren 5(a) (11:46)

    Nik parte hartu nuen atzoko jaialdian oso ondo pasa nuen bertso guztiak entzuten eta nerea abesterakoan, egia esanda urduri xamar nengoen.
    Gehien gustatu zitzaidana Alaiari pruebetan eta besteen bertsoak entzutea izan zen oso parregarriak zirelako.
    Oso pozik abesterakoan jakin nuelako urtean egindako bertsoa oso politak zirelako.
    Alaia, eskerrak eman nahi dizkizut oso ondo irakatsi duzulako urte osan eta gehiago ikasi det zurekin.
    ¡ESKERRIKASKO!

    ErantzunEzabatu
  11. Jaialdia orokorrean nahiko ondo egon zela iruditu zitzaidan seriotasunez hartu genuelako eta txandak errespetatu genituelako. Oholtzara igotzean, oso urduri jarri nintzenjende asko zegoelako. Hau dena Alaiari esker izan zen, oso ondo irakatsi digulako, horregatik mila esker!!!!!

    ErantzunEzabatu
  12. Atzo bertso jaialdia orokorrean oso ondo egon zen.
    Gehien gustatu zitzaidana,Alaia bertsotan hasi zenean izan zen,barrepiskat egin genuelako.
    Oholtzara igo nintzenean oso urduri nengoen baina bertsotan hasi nintzenean lasaiago geratu nintzen.
    ESKERRIK ASKO ALAIA ERAKUTSI DIGUZUN GUZTIARENGATIK!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  13. Jaialdia orokorrean oso ondo egon zen, denok oso ondo abestu genuelako. Gehien gustatu zitzaidana,gu atera ginenean izan zen oso ondo abestu genuelako, oholtzara igo nintzenean oso urduri sentitu nintzen, baina oso ondo atera zen. Mila esker Alaia denagatik eta bertsotan erakusteagatik

    ErantzunEzabatu
  14. Bertso jaialdian oso ondo pasa nuen, jaialdian oso ondo prestatuta zegoelako. Pixka bat urduri negoen baina azkar pasa zitzaidan, baina gehien gustatu zitzaidana bertsoak izan ziren. Eskerrik asko Alaia asko ikasi dut zurekin.

    ErantzunEzabatu
  15. Jaialdia oso polita izan zen eta denok pozik geuden .Gihien gustatu zitzaidan 1Akoen bertsoak izan ziren gaia irakasleak direla.Niri tokatu zitzaidanean aritu nintzen.
    ESKERRIKASKO ALAIA GUREKIN EGOTEAK GATIK.

    ErantzunEzabatu
  16. Niretzat jaialdia oso barregarria izan zen eta oso polita .Gehien gustatu zitzaidana ikuslegoaren presentzia izan zen. Oholtzara igo nintzenean oso urduri negoen baina gero lasaitu nintzen.Eskerrik asko Alaia bertsoak egiten erakusteagatik!

    ErantzunEzabatu
  17. Oso jaialdi polita atera zen Presentacion eta Salesiarren aldetik.Gehien gustatu zitzaidana aktuazio orijinalak atera zirela.Oholtzara igo nintzenean urduri nengoen baina bertsotan hasi ginenean lasaitu egin nintzen eta oso ondo pasa nuen.Eskerrik asko guri 2 astean behin etortzeagatik bertsolaritza irakastera etortzeagatik.MILA ESKER ALAIA!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  18. Atzoko jaialdia oso ondo prestatua zegoen, bertso batzuk oso dibertigarria izan ziren. Ohaltzara igo nintzenean oso urduri nengoen baina gero laisaitu egin nintzen. Eskerrik asko Alaia zurekin asko ikasi dudalako!

    ErantzunEzabatu
  19. Jaialdia dibertigarria iruditu zait. Gehien gustatu zitzaidana Ioritz Joneren kartelakin hasi zenean publukoari erakusten zan zen. Urduri sentitu nintzan oholtza gainera igo nintzenean. Eskerrik asko Alaia bertsoak egiten erakusteagatik.

    ErantzunEzabatu
  20. Atzoko jaialdia oso ondo egon zen, nire ustez onena.Bertso batzuk oso politak ziren, beste batzuk parra egitekoak. Anbientea oso ona izan zen eta horrek politagoa egi zuen.
    Lehenengo pentsatu nuen ahaztuko zitzaidala eta beldurra neukan bertsoa gaizki esatea baino abesten nengoenean bertsoa bakarrik atera zitzaidan eta nire ustez oso ondo atera zen.
    Eskerrik asko Alaia bertso hain politak eta Euskal kultura erakusteagatik.

    ErantzunEzabatu
  21. Jaialdia oso ona izan da. Gehien gustatu zitzaidana gure bertsoa izan zen, oso ondo egin genuelako.
    Oholtzara igotakoan urduri jarri nintzen baina gero bertsoa kantatzen oso ondo sentitu nintzen.
    Alaia, eskerrik asko, asko ikasi dudalako zurekin!!

    ErantzunEzabatu
  22. Jaialdia ondo prestatuta zegon eta abesti batzuk barregarriak ziren, baina aspergarria iruditu zitzaidan. Bertsoak egin genituenean gustatu zitzaidan oso ondo pasa nuelako.
    Urduri samar nengoen eta lotsatuta sentitu nintzen.
    Eskerrikasko denagatik Alaia.

    ErantzunEzabatu